مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي معماري و سازه ايران و جهان را در اين وبگاه بخوانيد.

مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟

كردوار نيوز / خراسان رضوي تحقيقات جديد محققان پزشكي در دانشگاه نورث وسترن در ايالات متحده نشان مي دهد كه قهوه و سبزيجات مي توانند از Covid-19 محافظت كنند. محققان معتقدند اين اولين مورد در نوع خود است كه از داده هاي جمعيتي براي بررسي نقش يك رژيم غذايي خاص در پيشگيري از Covid-19 استفاده …

منبع: سايت كردوار نيوز
مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟

مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟ https://kordavar.ir/مصرف-چه-ميزان-قهوه-و-سبزيجات-از-ابتلا-به/ كردوار نيوز Tue, 20 Jul 2021 06:26:47 0000 اخبار سلامت https://kordavar.ir/مصرف-چه-ميزان-قهوه-و-سبزيجات-از-ابتلا-به/

كردوار نيوز / خراسان رضوي تحقيقات جديد محققان پزشكي در دانشگاه نورث وسترن در ايالات متحده نشان مي دهد كه قهوه و سبزيجات مي توانند از Covid-19 محافظت كنند. محققان معتقدند اين اولين مورد در نوع خود است كه از داده هاي جمعيتي براي بررسي نقش يك رژيم غذايي خاص در پيشگيري از Covid-19 استفاده …

منبع: سايت كردوار نيوز
مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟

كردوار نيوز / خراسان رضوي تحقيقات جديد محققان پزشكي در دانشگاه نورث وسترن در ايالات متحده نشان مي دهد كه قهوه و سبزيجات مي توانند از Covid-19 محافظت كنند.

محققان معتقدند اين اولين مورد در نوع خود است كه از داده هاي جمعيتي براي بررسي نقش يك رژيم غذايي خاص در پيشگيري از Covid-19 استفاده مي كند.

مريلين كورنليس ، استاديار پزشكي پيشگيري در دانشگاه فاينبرگ گفت: “تغذيه بر سيستم ايمني بدن تأثير مي گذارد و سيستم ايمني بدن نقشي اساسي در حساسيت و واكنش فرد به بيماري هاي عفوني از جمله كوويد -19 دارد.” پزشكي در دانشگاه نورث وسترن.

وي افزود: علاوه بر رعايت دستورالعمل هاي موجود براي كاهش ميزان شيوع ويروس ، مي توان از روش هاي ساده ديگري كه خطر بيماري را كاهش مي دهد ، رژيم و تغذيه استفاده كرد.

نتايج نشان داد كه نوشيدن يك يا چند فنجان قهوه در روز با 10٪ كاهش در مقايسه با مصرف كمتر از يك فنجان Covid-19 در روز همراه است. علاوه بر اين ، مصرف روزانه حداقل 0.67 وعده سبزيجات (به استثناي سيب زميني پخته يا خام) خطر ابتلا به عفونت كوويد را كاهش مي دهد ، اما مصرف كمتر از 0.43 وعده گوشت فرآوري شده در روز با خطر بالاتر عفونت كوويد همراه است. علاوه بر اين ، شيردهي در دوران نوزادي خطر عدم شيردهي را 10٪ كاهش مي دهد.

اگرچه اين نتايج نشان مي دهد كه رژيم غذايي خطر بيماري را به طور متوسط ​​كاهش مي دهد ، مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري ها واكسن ها را به عنوان م effectiveثرترين راه پيشگيري از بيماري Covid-19 ، به ويژه بيماري هاي شديد و مرگ توصيه مي كنند. واكسن كرونا ويروس همچنين خطر انتشار ويروس كويد به انسان را كاهش مي دهد.

تا به امروز ، بيشتر مطالعات در مورد Covid-19 بر روي عوامل فردي ارزيابي شده پس از آزمايش Covid-19 مثبت است ، و مشخص شده است كه افراد مسن و افراد مبتلا به اختلالات سيستم ايمني بدن مانند بيماري هاي قلبي عروقي ، فشار خون بالا ، ديابت و چاقي وجود دارند. . به احتمال زياد باعث بيماري هاي جدي تر مي شود.

كرنليس گفت: “خارج از مديريت وزن ، قبل از عفونت كرونا به ساير عوامل خطر برگشت پذير كمتر توجه مي شد.”

در حال حاضر ، يك عضو تحقيقات پزشكي شمال غربي و دانشيار پزشكي. Tan Hyun View داده ها را تجزيه و تحليل مي كند تا مشخص كند آيا اين رفتارهاي محافظتي غذايي خاص Jovi هستند يا طيف وسيعي از عفونت هاي تنفسي را تحت تأثير قرار مي دهند.

جالب اينجاست كه مكانيسم دقيق تعامل اين عوامل غذايي با كوويد ناشناخته است.

كرنليس گفت: “قهوه منبع اصلي كافئين است ، اما ده ها تركيب ديگر وجود دارد كه به طور بالقوه مي توانند عملكردهاي محافظتي را تحريك كنند.” “در اين مطالعه ، اين بيماري با مصرف گوشت فرآوري شده و نه گوشت قرمز همراه بود كه به عوامل غير گوشتي اشاره داشت.”

محققان با استفاده از داده هاي biobank از Biobank UK ، رابطه بين رفتارهاي رژيم غذايي اندازه گيري شده در سال هاي 2006-2016 و عفونت هاي Covid-19 را در مارس-دسامبر سال 2020 قبل از ايجاد واكسن بررسي كردند. آنها بر روي عوامل رژيم غذايي متمركز شدند كه داده هاي آنها موجود بود و نقش آنها قبلاً در مطالعات ايمني انسان و حيوان مشخص شده بود. محققان مصرف قهوه ، چاي ، سبزيجات ، ميوه ها ، ماهي روغني ، گوشت فرآوري شده و گوشت قرمز و تأثيرات شيردهي بر نوزادان را بررسي كردند.

از 37988 شركت كننده در اين مطالعه ، 17٪ نتيجه مثبتي براي Covid دادند.

كرنليس گفت: “ماهيت مشاهدات تحقيقاتي بانك اطلاعات پزشكي در انگليس ميزان آزمايش مكانيسم هاي محافظ را محدود مي كند.” با اين حال ، در بيشتر مطالعات تغذيه اي از ژنتيك استفاده شده است و با توجه به اينكه همه شركت كنندگان در پايگاه داده پزشكي در انگليس ژنوتيپ يكساني دارند (تمام يا بخشي از اطلاعات ژنتيكي فرد) ، اميدواريم كه براي درك بهتر نحوه استفاده از اين اطلاعات استفاده كنيم حفاظت شده. در برابر كويد با رژيم و تغذيه.

در ميان ديگر محققان اين مطالعه ، كلسي ريلند ، دكتر چاد آچنباخ و ليندا ون هورن نيز وجود دارند.

اين مطالعه توسط انستيتوهاي ملي بهداشت و انستيتوي ملي پيري پشتيباني و در مجله Nutrients منتشر شد.

انتهاي پيام

منبع: سايت كردوار نيوز
مصرف چه ميزان قهوه و سبزيجات از ابتلا به كوويد پيشگيري مي‌كند؟

دستور العمل خانگی شستشوی میوه و سبزیجات (روش خیساندن)

دستور العمل # 1 با جوش شیرین (روش خیساندن) – 2 قاشق چای خوری جوش شیرین را به 4 پیمانه آب اضافه کنید و محصولات را به مدت 2 تا 15 دقیقه درون آن خیس کنید. هرچه سبزیجات و میوه ها بیش تر خیس بخورند، باقی مانده سموم دفع آفات بیش تر از بین می روند. از برس شستشو به عنوان یک وسیله اضافی برای تمیز کردن استفاده کنید و سپس آبکشی کنید.

دستور العمل # 2 با سرکه (روش خیساندن) – در مطالعات انجام شده روی سرکه از نسبت های مختلفی استفاده شده است، معمولا 1:10 (یک قسمت سرکه با 10 قسمت آب) یا 3: 1 (یک قسمت سرکه با سه قسمت آب). میزان استفاده به شما بستگی دارد، اما از آن جا که نشان داده شده است که سرکه خالص برای از بین بردن برخی از سموم آفتکش (و احتمالا سایر مواردی که آزمایش نشده اند) تاثیر دارد، با 3 پیمانه آب و یک پیمانه سرکه ادامه می دهیم. در این مطالعه برای رسیدن به نتیجه با استفاده از سرکه 100 درصد، محصولات فقط 10 دقیقه خیس خوردند، بنابراین برای استفاده از نسبت 3: 1 اجازه می دهم که محصولات به مدت 20 تا 30 دقیقه یا بیش تر خیس بخورند. از برس شستشو به عنوان یک وسیله اضافی برای تمیز کردن استفاده کنید و سپس آبکشی کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.