فروش ورق كينگستون كانادا

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي معماري و سازه ايران و جهان را در اين وبگاه بخوانيد.

فروش ورق كينگستون كانادا

قيمت فروش و آشنايي اجمالي با انواع متريال ورق كينگستون كانادا  فروش ورق سنگريزه اي كينگستون يا دكرا قيمت فروش ورق هاي سنگريزه اي دكرا و كينگستون با كليه ي متعلقات اجرايي، از قبيل باكس،تيزه،سايد فلاشينگ،كلاهك و غيره را به صورت آنلاين و به روز ، مي توانيد از شركت ويلا نما دريافت كنيد. قيمتهاي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق كينگستون كانادا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

فروش ورق كينگستون كانادا https://vilanama.ir/materiales-villa/فروش-ورق-كينگستون-كانادا/ https://vilanama.ir/materiales-villa/فروش-ورق-كينگستون-كانادا/#respond ويلانما Tue, 26 Jan 2021 18:30:40 0000 متريال ويلا https://vilanama.ir/?p=504

قيمت فروش و آشنايي اجمالي با انواع متريال ورق كينگستون كانادا  فروش ورق سنگريزه اي كينگستون يا دكرا قيمت فروش ورق هاي سنگريزه اي دكرا و كينگستون با كليه ي متعلقات اجرايي، از قبيل باكس،تيزه،سايد فلاشينگ،كلاهك و غيره را به صورت آنلاين و به روز ، مي توانيد از شركت ويلا نما دريافت كنيد. قيمتهاي …

اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق كينگستون كانادا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

قيمت فروش و آشنايي اجمالي با انواع متريال ورق كينگستون كانادا

 فروش ورق سنگريزه اي كينگستون يا دكرا

قيمت فروش ورق هاي سنگريزه اي دكرا و كينگستون با كليه ي متعلقات اجرايي، از قبيل باكس،تيزه،سايد فلاشينگ،كلاهك و غيره را به صورت آنلاين و به روز ، مي توانيد از شركت ويلا نما دريافت كنيد. قيمتهاي ارائه شده ، قيمت فروش درب كارخانه مي باشد.

ارسال ورق هاي سنگريزه اي كينگستون به تمام شهرهاي كشور از درب كارخانه ، امكان پذير مي باشد. جهت دريافت پيش فاكتور محصولات كينگستون از طريق واتس اپ به صورت آنلاين با ما در ارتباط باشيد.

شركت ويلانما به عنوان اولين نمايندگي فروش ورق هاي سنگريزه اي ، از سال 1380 در زمينه ي فروش با گارانتي 50 ساله و در زمينه ي اجرا با گارانتي 10 ساله فعاليت مستمر دارد.بهترين جنس و بهترين قيمت تايل سنگريزه اي را از ما بخواهيد.

ما تلاش مي كنيم تا بهترين تايل هاي سقف ويلا را خدمت شما هم ميهنان گرامي معرفي كنيم.

در رابطه با فروش ورقها و قيمت گذاري محصول سنگريزه اي كينگستون، نكته اي كه خيلي مهم هست و هر خريداري بايد بداند، اين است كه قيمت مصوب درب كارخانه فقط توسط نمايندگي هاي مجاز به صورت آنلاين ارائه مي گردد.

زمان خريد محصولات سنگريزه اي كينگستون، حتما آرم حك شده ي كينگستون را پشت ورق مشاهده كنيد تا محصول ديگري به جاي كينگستون دريافت نكرده باشيد.

فروش ورق هاي سنگريزه اي كينگستون كانادا توسط نمايندگي ويلانما با 50 سال گارانتي صورت مي گيرد:

انواع ورق سنگريزه اي كينگستون كانادا ، دكراي نيوزلندي، آلمت نيوزلندي، تاپ تايل كره اي، متروتايل بلژيكي و تيلكوي مالزي همگي از 8 لايه تلفيقي (آلومينيوم، گالواليوم، آلياژ مس، لايه آلوزينك، لايه آنتي باكتريال، رزين دو ميكروني، سنگريزه هاي طبيعي، اكروليك پرايمر) تشكيل شده اند.

جدول قيمتهاي روز ورق سنگريزه اي كينگستون به شرح زير مي باشد:1400/08/15

كلاسيك شينگل تيزه گرد ت هشتي سايد باكس كلاهك تاچ آپ ميخ
ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد ابعاد عدد وزن
137 * 42 135 * 42 40 * 20 20 * 137 15 * 137 24 *137 50 * 40 محصول 1/5 كيلو
2/390/000 2/390/000 990/000 2/040/000 1/050/000 2/040/000 1/980/000 1/200/000 1/250/000
ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال ريال

 

انواع متريال ورق سنگريزه ايمتريال ورق سنگريزه اي و مزاياي استفاده از آنها

تايل سنگريزه اي دكرا

ورقهاي سنگريزه اي به دليل وارداتي بودن با نامهاي تجاري مختلفي وارد كشورمان شده اند. در سال 1380 اولين ورق سنگريزه اي با جنس آلومينيوم با نام تجاري ورق دكرا وارد ايران شد. دكرا به دليل داشتن كيفيت عالي، عدم پوسيدگي ورق در مناطق رطوبتي، جلبك نبستن ورق به خاطر داشتن لايه آنتي باكتريال، ماندگاري و قابل انعطاف بودن جزو بهترين متريال وارداتي محسوب مي شود.

ورق سنگريزه اي به دليل كيفيت بالا و داشتن سنگريزه هاي طبيعي مورد استقبال قرار گرفت، به همين دليل شركتهاي مختلف در صدد وارد كردن اين محصول از كشورهاي كره، بلژيك و كانادا شدند. اين كشورها نيز مثل نيوزلند ورقهاي آلومينيومي سنگريزه اي با كيفيت خوب توليد كردند.

زيرسازي ورقهاي كينگستون _ ويلانما

زيرسازي ورقهاي دكرا با چوب چهارتراش روسي شاسي كشي و تيرريزي مي گردد و بين لايه هاي چوب از عايق پشم سنگ دو اينچ با تراكم بالا استفاده مي شود كه به مقاومت سقف شيبدار اجرايي در برابر سرما و گرما مي افزايد. ورق سنگريزه اي دكرا با ميخ مخصوصي بر روي چوب روسي نصب مي شود. اين محصول در برابر بارش شديد باران و تگرگ نيز از نظر آب بندي مقاوم بوده و همچنين مانع از ورود صداي باران و تگرگ به داخل ويلا مي شود.

از مزيت هاي ديگر ورقهاي سنگريزه اي كينگستون  اين است كه به دليل داشتن لايه آلوزينك، تا 18 درصد سيستم گرمايش داخل ورق ايجاد مي شود و باعث مي شود كه در زمان نشستن برف روي سقف شيرواني، به آرامي برف را آب كند تا برف روي سقف يخ نبندد.

قابليت بازيافت ورقهاي سنگريزه اي كينگستون

ورقهاي سنگريزه اي كينگستون به راحتي قابليت بازيافت دارند و در صورتي كه عمر ويلا به پايان رسيده باشد، مي توان ورق دكرا را باز كرد و در سقف شيبدار ديگري مورد استفاده قرار داد. به تازگي از كشور نيوزلند ورق سنگريزه اي ديگري با نام تجاري آلمت وارد ايران شده است كه كيفيت بسيار خوب و ضخامت و تراكم سنگريزه اي بالاتري دارد و وارد رقابت با ورق دكرا شده است.

شركت ويلانما ، اولين نمايندگي رسمي كارخانه ي توليدي ورق سنگريزه اي كينگستون كانادا با 20 سال سابقه ي فروش و اجرا در سراسر كشور مي باشد.

مزيت ورق سنگريزه اي آلمت نيوزلند

از ديگر مزيت هاي ورق سنگريزه اي آلمت، تنوع توليد آن در مدلهاي كلاسيك و مدرن است. طرح مدرن اين نوع ورق ها به دليل اوورلب بيشتر نسبت به ورقهاي شيرواني ديگر حائز اهميت است.

نمايندگي آلمت نيوزلند توسط شركت ويلانما

شركت ويلانما به دليل تلاش فراوان در جهت ارائه محصولات به روز و با كيفيت در صدد است تا نمايندگي محصولاتي را قبول كند كه هم از نظر آب بندي و هم از نظر عمر طولاني مورد تاييد كارشناسان باشند تا مورد گارانتي طلايي قرار گيرند. به همين دليل ورقهاي سنگريزه اي وارداتي در صورت اجرا توسط اكيپ تعليم ديده شركت ويلانما، از نظر آببندي و كيفيت جنس 10 سال گارانتي طلايي مي شوند. پيشنهاد شركت ويلانما اين است كه ايرانيان عزيز با يك انتخاب درست، يكبار براي هميشه هزينه كنند و پيش از هر اقدامي از مشاوره و بازديد رايگان اين شركت بهره مند شوند.

فروش ورق كينگستون كانادا توسط شركت ويلا نما

يكي ديگر از خدمات اجرايي ويلانما، ارائه طراحي نقشه سه بعدي رايگان ويلا قبل از اجراي سقف شيرواني مي باشد تا شما مشتري عزيز پروژه تمام شده خود را قبل از اجرا ببينيد و طبق نقشه كار خود را تحويل بگيريد. شما همچنين مي توانيد با ارائه آدرس از طرف اين شركت، از رزومه هاي كاري و اجرايي ويلانما در اكثر شهرهاي كشورمان اطلاع پيدا كنيد و با خيال آسوده پروژه خود را به دست شركت توانمند ويلانما بسپاريد. شركت ويلانما در جهت راهنمايي شما مشتريان عزيز و با توجه به بودجه شما براي اجراي سقف شيرواني، اطلاعات لازم محصولات به روز داخلي و وارداتي را ارائه مي دهد.

ويژگي هاي ورقهاي سنگريزه اي كينگستون

  • سبك (7 كيلو گرم در متر مربع)
  • عدم نياز به عايق رطوبتي (10 سال ضمانت آب بند بودن)
  • مقاوم در برابر باد، طوفان، گردباد (تا سرعت 200 كيلو متر در ساعت)
  • عدم تغيير رنگ در اثر تابش نور خورشيد به علت استفاده از سنگريزه هاي طبيعي با رنگ طبيعي داراي 3 مدل و هفت رنگ.
  • عدم ريزش سنگريزه هاي كينگستون (10 سال ضمانت)
  • نصب سريع متريال كينگستون
  • قابل نصب در شيب 12 تا 90 درجه
  • عدم خوردگي، پوسيدگي و فرسودگي (50 سال ضمانت)
  • هسته اصلي دكرا فولاد آغشته به زينك آلوم مي باشد كه در برابر خوردگي و پوسيدگي 7 برابر قوي تر از گالوانيزه مي باشد و داراي 50 سال ضمانت مي باشد.

مزاياي پوشش سقف هاي شيب دار كينگستون

  • سرعت نصب بسيار بالا
  • عدم نياز به عايق رطوبتي
  • توليد تايل هاي دكرا نتيجه 30 سال تحقيق و پژوهش محققين و پژوهشگران مي باشد. به علت وزن بسيار كم، نوع اتصال و انعطاف پذيري تايل دكرا گزينه مناسبي جهت پايداري در برابر زلزله مي باشد.
  • وجود 7 كيلوگرم وزن در هر متر مربع باعث مي شود كه اين پوشش سقف، وزني به مراتب كمتر از محصولات مشابه را تحمل كند.
  • هسته اصلي هر تايل از فولاد چهاردهم ميليمتر تشكيل شده است و هر تايل شامل 7 شيار به طور افقي مي شود. يكسري تايل ها داراي يك ساختار منظم و مستحكم و قابل قفل شدن در يكديگر مي باشد.
  • سبك و مستحكم بودن ورق
  • روش نصب منحصر به فرد و ساختار همپوشاني و قفل شدني و تايل ها در يكديگر باعث شده است كه تايل هاي دكرا در بدترين شرايط آب و هوايي نيز دوام آورند و در برابر آتش، طوفان هاي شديد همراه با باران هاي سيل آسا و حتي زلزله به نحو احسن عمل نمايد و با اين حال سقف هاي ساخته شده از تايل هاي دكرا با وزن 7 كيلو گرم در هر متر مربع جز سبك ترين سقف هاي موجود مي باشد.
  • رنگ مناسب و طراحي مناسب
  • وجود سنگدانه هاي طبيعي با رنگ هاي متنوع، كمال بخش طراحي هاي مدرن سنتي در سازه است و به همين دليل دكرا مي تواند مناسب ترين مورد براي معماران، مهندسين و متخصصان مي باشد.
  • تاييد شده با استانداردهاي دنيا
  • دكرا در سراسر جهان سخت ترين آيين نامه ها و استانداردها را رعايت نموده است. يكي از خصوصيات بارز تايل هاي دكرا، وجود سنگ فولاد مستحكم ميباشد. از ويژگي هاي اين فولاد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

    • فولاد آغشته به زينك آلوم داراي مقاومت طولاني مدت در برابر خوردگي مي باشد.
    • اين روكش با قدرت ماندگاري آلومينيوم با مقاومت حفاظتي روي، عملكرد بسيار خاصي در برابر خوردگي ايجاد مي نمايد و همين امر موجب مي شود قدرت حفاظتي دكرا هشت برابر نسبت به گالوانيزه افزايش مي يابد، زينكالوم يك علامت تجاري ثبت شده توسط گروه شركت هاي BHP است.
    • مقاوم در برابر فرسايش
    • مقاوم در برابر طوفان شديد و گرد باد
    • مقاوم در برابر خوردگي
    • مقاوم در برابر آتش سوزي
    • مقاوم در برابر ضربه دانه هاي تگرگ

    انتخاب مجري برتر سقف شيرواني با متريال سنگريزه اي كينگستون

    كليه خدمات تخصصي اجراي سقف ويلا شركت ويلانما در اقصي نقاط ايران عزيز اعم از لواسانات تهران، منطقه شمال تهران، مناطق ويلايي دماوند، آبسرد، گيلاوند، مناطق شمال ايران اعم از نور، رويان، آمل، بابل، چمستان، چالوس، نمك آبرود، كلاردشت، كلارآباد، نوشهر و همچنين استان هاي كرمان، اصفهان، شيراز، قم، كاشان و تمام مناطق ويلايي و نيز تمام استان هاي ايران با حمل و نصب به صورت كامل و به قيمت روز تهران اجرايي مي گردد.

    در شهرهاي خارج از محدوده تهران جهت استقرار اكيپ اجرايي شركت بايد از طرف كارفرما اسكان تهيه گردد. كيفيت در اجرا با بيش از دو دهه سابقه طراحي و اجرايي در مناطق مختلف سردسير، گرمسير و رطوبتي كشور را در رزومه شركت ويلانما مشاهده كنيد.

    نمايش اين ويديو در يوتيوب (https://www.youtube.com/watch?v=5Aic2h23OV4&feature=youtu.be)

    اين مقاله در سايت ويلا نما به نشاني اينترنتي (فروش ورق كينگستون كانادا) منتشر شده است. جهت ديدن تمامي مقالات لطفا به سايت اصلي مراجعه نماييد.

    https://vilanama.ir/materiales-villa/فروش-ورق-كينگستون-كانادا/feed/ 0

    منبع :ويلانما
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.