رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي معماري و سازه ايران و جهان را در اين وبگاه بخوانيد.

رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار

ديباروز / همدان رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير در اظهاراتي با بيان اينكه تاكنون حدود 22 ميليارد تومان براي ساخت و تجهيز استاديومي با ظرفيت 5000 صندلي در ملاير هزينه شده است ، اظهار داشت: هنوز چهار ميليارد تومان اعتبار براي رفع نواقص و نقايص موجود نياز است. حميدريزا در مصاحبه با ديباروز ، …

The post رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار appeared first on ديباروز.

رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار https://dibarooz.ir/رفع-نواقص-ورزشگاه-۵۰۰۰-نفري-ملاير-در-ان/ ديباروز Wed, 16 Dec 2020 08:32:35 0000 استان ها https://dibarooz.ir/رفع-نواقص-ورزشگاه-۵۰۰۰-نفري-ملاير-در-ان/

ديباروز / همدان رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير در اظهاراتي با بيان اينكه تاكنون حدود 22 ميليارد تومان براي ساخت و تجهيز استاديومي با ظرفيت 5000 صندلي در ملاير هزينه شده است ، اظهار داشت: هنوز چهار ميليارد تومان اعتبار براي رفع نواقص و نقايص موجود نياز است. حميدريزا در مصاحبه با ديباروز ، …

The post رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار appeared first on ديباروز.

ديباروز / همدان رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير در اظهاراتي با بيان اينكه تاكنون حدود 22 ميليارد تومان براي ساخت و تجهيز استاديومي با ظرفيت 5000 صندلي در ملاير هزينه شده است ، اظهار داشت: هنوز چهار ميليارد تومان اعتبار براي رفع نواقص و نقايص موجود نياز است.

حميدريزا در مصاحبه با ديباروز ، سايبرنيا اضافه كرد: تكميل روشنايي منطقه ، سيستم صوتي ، تكميل ديوار ، اتمام آسفالت ، تكميل مجموعه ، تكميل محافظ و … در دستور كار است كه در صورت تأمين اعتبار اين كار انجام مي شود.

وي به اقدامات انجام شده در زمينه توسعه ، ورزش ، فرهنگ و ورزش طي 9 ماه گذشته اشاره كرد و ادامه داد: در حال حاضر 34 خانه ورزش روستايي در سطح شهر ساخته شده است كه منحصر به فرد است و در كشف استعدادها و تقويت شخصيت ورزشي نوجوانان و جوانان نقش موثري دارد.

فعاليت 26 من در ملاير

رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير در بيانيه اي با بيان اينكه 40 شوراي ورزشي در سطح شهر وجود دارد كه 33 هيئت فعال هستند ، افزود: 26 مربي فعال نيز به عنوان بازوان توانمند ما در زمينه هاي مختلف همكاري مي كنند.

سپهريونيا همكاري ، تعامل ، تلاش و پشتكار را براي موفقيت سامانيان در مقابله با مواد مخدر و آسيب هاي اجتماعي در شهر و بخشهاي تابعه آن ضروري دانست.

وي گفت: “در زمينه مبارزه با مواد مخدر و آسيب هاي اجتماعي بايد با همكاري و تعامل با تلاش و پشتكار از همه توانايي ها و امكانات موجود براي جلوگيري از بروز آن در بين خانواده ها ، جوانان و عموم مردم استفاده شود.” در اين راه دشوار و دشوار از هيچ تلاشي براي رسيدن به نتيجه و ارزش مطلوب دريغ نمي شود.

وي افزود: “ارائه برنامه هاي كارشناسانه ، م effectiveثر و راهكارهاي مناسب و مطلوب توسط بنيانگذاران و دبيران سازمانهاي غيردولتي براي غلبه بر شرايط بحراني از اين طريق ، امري مهم و ضروري است.”

وي افزود: با مطالعه و تحقيق در زمينه مواد مخدر و چگونگي مبارزه علمي با آنها ، مي توانيم برنامه هايي مانند برگزاري كارگاه هاي آموزشي مجازي و واقعي را با نظارت بر پروتكل هاي بهداشتي پيشگيرانه از ويروس كرونا ، و ايجاد فرهنگ ورزشي در داخل و بين سبد خانواده اجرا كنيم. جوانان و عموم مردم ، با آگاهي از جوانان و خانواده ها در مورد آسيب هاي مخرب و مخرب اعتياد ، مواد مخدر و آسيب هاي اجتماعي ، با ارائه مشاوره هاي تخصصي اقدامات مثبتي را انجام مي دهند.

تلاش براي تجهيز و حل مشكلات استاديوم ورزشي

از طرف ديگر ، رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير گفت كه ما در حال حل مشكلات و كمبودهاي سالن هاي ورزشي در ملاير و شهرهاي تابعه آن هستيم.

وي با بيان اينكه تعطيلي استاديوم هاي ورزشي در حين قرنطينه بهترين فرصت براي تجهيز و رفع مشكلات موجود در آنها است ، افزود: در روزهاي گذشته با حضور مهدي عباسي مسئول هماهنگي امور شهرستان ها در اداره كل ورزش و جوانان استان همدان ، از ورزش هاي مالي در سطح شهرستان بازديد و مشكلات آنها بررسي شد.

سپهري نيا افزود: سالن بوكس شهيد حسيني ، سالن تكواندو شهيد يوسفي ، مجموعه ورزشي بانوان (كوثر) ، استخر سرپوشيده كوثر ، سالن ورزشي شهيد حسيني ، ساختمان شهيد شيرودي ، مجموعه ورزشي شهيد تاجوك ، سالن زورخانه و استخر سرپوشيده مجموعه و سالن ورزشي آزادي بازديد شد غدير ملاير براي 3000 نفر و سالن شهيد طالبي.

وي گفت: “ما از مسئول هماهنگي امور شهرها در اداره كل ورزش و جوانان در استان همدان خواسته ايم تا گام هاي مثبتي را براي از بين بردن اين اماكن برداشته و آنها را با پيگيري هاي خود مجهز سازد ، تا ورزش هاي بيليارد در دوره پس از تاج تا حد زيادي قوي و ساير موارد به نظر برسد. نگران مشكلات موجود و پردازش آنها نباشيد.”

سپهري نيا خاطرنشان كرد: در پايان اين بازديدها ، مسئول هماهنگي امور شهرستانها در اداره كل ورزش و جوانان استان همدان قول مساعد داد با حمايت مديركل ورزش و جوانان هرچه بيشتر پيگيري و همكاري را از سوي كارشناسان مربوطه انجام دهد. و اقدامات لازم را براي حل مسائل و مشكلات موجود انجام دهيد.

Malaal Sports Boom؛ شما به حاميان مالي و اهدا كنندگان نياز داريد

اين مقام مسئول گفت در طي 9 ماه كه از تصدي من در اين سمت مي گذرد ، ما سعي كرده ايم با همكاري و تعامل مسئولان ادارات مانند شهرداري ، شورا و كمك خيرين برخي از نواقص را برطرف كنيم. آيا تو.

وي با تأكيد بر اينكه رونق ميلياردرها نياز به حمايت و كمك جوامع خيريه است ، افزود: تاكنون ما شهرداري ، شورا ، شركت Cayan Corsa و شركت Togal Biton را همراهي مي كرديم ، اما براي حل مشكل كمبود بودجه و مشكلات مالي ، ما منتظر مشاوره با صاحبان صنايع هستيم تا بتوانيم اسپانسر تيم هاي ورزشي باشيم.

سپهري نيا با اشاره به اينكه يك سايت تيراندازي براي اولين بار در ملاير راه اندازي شد گفت: اين سايت با كمك خيرين و اعضاي فعال در اين زمينه راه اندازي شد و اكنون يك ورزشكار داريم كه در اين رشته به عضويت تيم ملي در آمده است.

رئيس اداره ورزش و جوانان ملاير با تأكيد بر اينكه ما هميشه در تلاش هستيم فعاليت ها و تحولات آينده نگرانه داشته باشيم تا بتواند م effectiveثر واقع شود ، گفت: به دليل بحران كرونا ، موفقيت هاي بزرگي در زمينه ورزش هاي آنلاين كسب كرده ايم. كه مورد استقبال قرار گرفت.

وي گفت: برپايي جام شهداي فوتبال ، برپايي مسابقات شطرنج در اينترنت ، برپايي جام فوتبال چهار قلو با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي ، برگزاري مراسم اختتاميه جام محلات با حضور 11 تيم ، جشن 140 بازيكن قديمي فوتبال براي اولين بار در ملاير و آبياري كوه واين. ملاير با كمك هيئت كوهنوردي و همكاري شهرداري ، حصاركشي زمين بازي بانوان با كمك شهرداري و … به عنوان بخشي از اقدامات اجرا شد.

انتهاي پيام

The post رفع نواقص ورزشگاه ۵۰۰۰ نفري ملاير در انتظار ۴ ميليارد اعتبار appeared first on ديباروز.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.