فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون براي اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه بودند فقط لازم بود در كانون ثبت نام كنند و براي مجوز آموزش اقدام كنند ، اما داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 به بعد براي ورود به اين حرفه اقدام كردند. آنها داستان مفصلي دارند. براي فارغ التحصيلاني كه …
داوطلبان آزمون كاراموزي وكالت ، مراقب باشند https://dibarooz.ir/داوطلبان-آزمون-كاراموزي-وكالت-،-مراقب/ ديباروز Tue, 15 Jun 2021 16:43:30 0000 عمومي https://dibarooz.ir/داوطلبان-آزمون-كاراموزي-وكالت-،-مراقب/ فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون براي اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه بودند فقط لازم بود در كانون ثبت نام كنند و براي مجوز آموزش اقدام كنند ، اما داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 به بعد براي ورود به اين حرفه اقدام كردند. آنها داستان مفصلي دارند. براي فارغ التحصيلاني كه …
فارغ التحصيلاني كه قبل از اخذ قانون براي اخذ مجوز وكالت متقاضي اين حرفه بودند فقط لازم بود در كانون ثبت نام كنند و براي مجوز آموزش اقدام كنند ، اما داستان فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 به بعد براي ورود به اين حرفه اقدام كردند. آنها داستان مفصلي دارند.
براي فارغ التحصيلاني كه از سال 1976 مي خواستند وارد حرفه وكالت شوند ، كسب نمره قبولي در آزمون آموزش وكالت يك روياي تحقق ناپذير بود. در آن زمان ، نه خبري از م institutionsسسات آموزشي بود ، نه فضاي مجازي ، نه سي دي آموزشي ، اين بند تنها منبع آموزشي در دسترس داوطلبان كتاب هاي دانشگاهي نبود و مجموعه قوانين ، بدون جزئيات امروز ، خبري از قانون مدني نبود. در سيستم حقوقي فعلي و محدوده قانون مجازات. فرقي نمي كند داوطلب فارغ التحصيل دانشگاه تهران باشد يا مثل من فارغ التحصيل از تلاش ، تلاش و اعتماد به نفس داوطلب ، فارغ التحصيل دانشگاه آزاد در جنوب جنوبي شهر فارس (لارستان) باشد. الله الرحمن الرحيم.
كمتر از يك دهه از تصويب قانون به دست آوردن قانون كيفيت پروانه وكالت ، م institutionsسسات آموزشي به بهانه آماده سازي داوطلبان آزمون وكالت با شبيه سازي كلاس هاي مقدماتي كنكور سراسري پيدا شد و تا به امروز تعداد كمي از افراد مي دانند فلسفه وجود چنين نهادهايي چيست؟ ضرورت تأسيس اين م institutionsسسات بر اساس كدام فلسفه آموزشي احساس شد؟ با توجه به معلمان و مديران محترم م institutionsسسات مذكور ، ملاك انتخاب كادر آموزشي اين م institutionsسسات تعداد داوطلبان در هر كلاس آموزشي ، منابع و كتب درسي است. در اين گروه ها و … طبق استاندارد آموزشي و دستورالعمل هايي كه مشخص شده است؟ كدام مرجع آموزشي و مطابق با استانداردها مجوز فعاليت چنين م institutionsسساتي را صادر كرده است؟ كانون هاي وكلا در بررسي و ارزيابي كيفيت آموزشي اين م institutionsسسات نقش دارند؟
اين س questionsالات و دهها س relatedال مربوط به روش آموزش و نحوه اداره م concernedسسات مربوطه درصد كمي از سردرگمي را كه ذهن داوطلبان عزيز آزمون وكالت را به خود مشغول كرده است ، تشكيل مي دهد و مشخص نيست كه مرجع و م institutionسسه آموزشي موظف است پاسخ دهد.
برخلاف الگويي كه در ايجاد و طراحي چنين مراكزي از مutesسسات آمادگي كنكور سراسري ايجاد شده است ، بايد آنها را شناخت. استانداردهاي آموزشي مورد نياز براي آمادگي در آزمون وكالت با روش هاي تدريس ، منابع ، مدارك ، تجربيات معلمان و حتي توانايي داوطلبان كنكور سراسري مورد نياز نيست.افرادي كه به عنوان داوطلب آزمون وكالت وارد اين م institutionsسسات مي شوند حداقل داراي مدرك ليسانس هستند ، دوره كارشناسي را با موفقيت به پايان رسانده اند و اين ظرفيت را دارند كه به عنوان يك كارشناس حقوقي خود را لايق لباس مقدس قانون براي رسيدن به اين هدف بدانند. با تمام وجود
اكثر همكاراني كه اين مسير پرتنش و طاقت فرساي پوشيدن رداي مقدس تماس را با گذراندن امتحان آموزش گذرانده اند ، توافق دارند كه براي رسيدن به چنين هدفي ، شب و روز استراحت و آرامش را براي رسيدن به اين هدف انجام دهند. آنها خود را محروم كردند و ساعتها مشغول مطالعه و يادداشت برداري بودند. كساني كه در چنين موقعيت حساسي در كمين هستند تا از فشارها و ترس جوانان براي دور زدن و فريب جوانان براي پر كردن حساب هاي بانكي خود و رسيدن به اين هدف ناپاك ، از هيچ گونه تلاش غيرقانوني و غيراخلاقي از طرق مختلف دريغ نكنند ، از آنها استفاده مي كنند درست به قلب و ذهن جوانان.
چنين وضعيتي مي تواند در آينده شغلي و حتي زندگي جوانان عزيز به يك پاشنه آشيل تبديل شود ، چقدر دكساني كه با دادن وعده هاي دروغين از قبيل فروش سوال ، معرفي كلاهبرداري در جلسه امتحان و … به اين روش فريب خورده اند ، پس از فاش كردن حقيقت ، كمترين آسيب به چنين شخصي ، كل سرمايه خانواده خود را وقف چنين كلاهبرداري كرده اند. نااميدي است تلاش هاي در حال انجام و مشكلات بهداشت روان كه از تمركز و آماده شدن مجدد داوطلب براي آزمايش مجدد جلوگيري مي كند ،اين حداقل ضرر احتمالي نياز به مراجع قانوني براي نظارت بر م institutionsسسات و افراد فعال در برگزاري دوره هاي آموزشي به موازات اطلاع رساني به متقاضيان را در پي دارد.
اگرچه ماجراي نظارت بر چنين م institutionsسساتي به مراكز آماده سازي امتحان آموزش غير وكلا محدود مي شود ، ضروري است كه مقامات دولتي چتر نظارت خود را براي در بردن اين م theseسسات گسترش دهند وضعيت ويژه داوطلبان آزمون وكالت ضرورت اين نظارت را صد چندان مي كند. و از آنجا كه افرادي در اين گروه وجود دارند كه دير يا زود واجد شرايط سربازي مستحق عدالت هستند ، قرار است اكنون وكيل و مدافع حقوق باشند ، اگر چنين شخصي شاهد و ناظر انواع بي عدالتي ها و حرص هاي شخصي باشد در حالي كه آماده شدن براي كنكور ، پايه هاي اساسي آموزش حرفه اي و اخلاقي او متزلزل شده است ، كه منجر به اين مسير اشتباه به مسير جاده شده است. عدالت و پاداش امري دشوار است ، در حالي كه هدايت و مراقبت از آنها در روزهاي ابتدايي براي حركت در آن جهت كافي است ، به طوري كه با رسيدن به مقصد ، فرد مورد نظر از ابتدا آسيب روحي و معنوي كمتري را متحمل شود. از طريق عدالت بنابراين ، من براي داوطلبان عزيز به عنوان برادر كوچكترشان آرزوي موفقيت مي كنم ، من اكيداً توصيه مي كنم قبل از انتخاب دوره و مسير آماده سازي ، با تحقيق مناسب اطلاعاتي را در مورد بهداشت اخلاقي – علمي گروه مورد نظر يا مشاور وي بدست آورم.
وكيل
- ۶ بازديد
- ۰ نظر