بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد

برترين اخبار و اطلاعات تخصصي معماري و سازه ايران و جهان را در اين وبگاه بخوانيد.

بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد

بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند . مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات …

منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد

بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد https://kordavar.ir/بيسكويت-فرخنده-گروه-جديدي-از-محصولات-ت/ كردوار نيوز Tue, 15 Jun 2021 11:29:14 0000 اخبار اقتصادي https://kordavar.ir/بيسكويت-فرخنده-گروه-جديدي-از-محصولات-ت/

بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند . مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات …

منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد

بيسكويت هاي فرخنده گروه جديدي از محصولات جديد را معرفي كرده است

بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند .

مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات خود ، اين محصول جديد را ارائه مي دهد و نشان مي دهد كه يكي از نقاط قوت اين شركت كه رمز ثبات و رقابت است ، هميشه معطوف به محتوا است. سبد محصولات است.

گروهي از محصولات جديد ارائه شده توسط كوكي هاي خوب، طبق معمول ، با همان اصالت و سليقه ، اما با تكيه بر عناصري از قلب طبيعت ، با افزودن ويژگي هاي منحصر به فرد ، 4 شهد و 3 نام به نام طراحي ، توليد و فروش ارائه شد. مطلوب براي همه اعضاي خانواده و گروه هاي سني.

به گزارش روابط عمومي برند فرخنده ، توليد 4 شهد و 3 كلوچه دانه اي به اين دليل اتفاق افتاده است كه مشتريان ثابت فرهنده مي خواستند اين محصولات در سبد محصولات فرهنده باشد و هميشه خالي باشد. نام تجاري ذكر شد

با پاسخ دادن به تغيير سلايق در نسل جديد ، طبيعي است كه مشتري مداري را حفظ كنيم و سعي در تأمين حداكثر نيازهاي مشتري داشته باشيم ، كه اين امر به خوبي از كارنامه 60 ساله بيسكويت هاي فرهنده قابل مشاهده است. شرايط ، نقش و موقعيت مشتري مداري زياد است و اين محصول جديد با در نظر گرفتن اين نگرش از نظر سلامتي ، مقوي و كيفيت به گروه بزرگي از محصولات مفيد اضافه شده است.

البته محصولات فرخنده به دليل ويژگي هاي طبيعي كه دارند ، يك ميان وعده پرانرژي و سالم براي همه است ، كه در مورد محصولات جديد فرخنده نيز صادق است و يك ميان وعده بسيار قوي و سالم به ويژه براي خانم ها است.

يكي از مشخصه هاي شصت سال فعاليت بيسكويت فرخنده حساسيت آن به سلامتي و طبيعي بودن مواد اوليه آن بوده است.

محصول جديد فرخنده همانطور كه از نامش پيداست شامل چندين ماده سالم و طبيعي از چهار تا سه شهد است كه محتواي اصلي اين محصول است. از جمله اجزاي محصول جديد فرخنده مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • شهد شيرين و خرما كاملاً طبيعي
  • آنگور
  • توت
  • شكل
  • دانه جو مغذي و پر انرژي (به صورت پوسته)
  • رد گندم
  • آرد برنج
  • دارچين
  • بذر گشنيز
  • كيميون
  • شويد و …

نكته مهم اين است كه فقط از مخلوط ادويه جات طبيعي و شهد استفاده شده است تا عطر و طعم مطبوعي به اين محصول اضافه شود و از هيچ اسانس استفاده نشده است. علاوه بر اين ، از مزاياي سلامتي اين محصول مي توان به استفاده از چربي غير ترانس ، 50٪ قند كمتر ، 20٪ چربي كمتر ، 9 برابر آهن و 2 برابر فيبر گياهي اشاره كرد.

بسته بندي و طراحي عنصر متمايز

بيسكويت فرخنده با رويكردي متفاوت و خاص در توليد محصولات جديد به عنصر بسته بندي توجه زيادي كرده است. جالب اينكه مخاطبان و مشتريان بيسكويت هاي فرخنده اخيراً شاهد كمپين بزرگي از اين برند در زمينه بازطراحي و عناصر بصري و برندسازي مجدد كليد در سازوكار اين شركت بوده اند.

بسته بندي كاملاً جديد و شيك محصولات جديد كه كاملاً مدرن ، پيشرفته و متفاوت از ساير بسته بندي هاي مشابه محصول در بازار است ، نشان مي دهد كه حتي براساس محصولات قديمي فرهونده ، بر اساس سياست معمول اين برند بنا شده است. در 6 دهه گذشته ، ابتكار عمل در طراحي و بسته بندي محصولات بسيار جدي است.

تفاوت بارز در بسته بندي محصولات جديد شامل طراحي ابتكاري ، عملكرد خوب ، قرار دادن كلوچه ها در سلفون سه رقمي شفاف و باز و بسته شدن آسان است.

شكي نيست كه بيسكويت هاي فرخنده توليد نسل جديدي از محصولات را براي ايجاد سطح بسيار بالايي از رقابت آغاز كرده اند و حداقل مانند چهار دهه گذشته ، اين محصولات جديد كه محصولات آنها با زندگي مردم در هم آميخته است ، قفسه هاي فروشگاه را آراسته مي كنند. . براي خانواده هاي ايراني باشيد و علاوه بر نوستالژيك ، براي نسل جديد جذاب و دوست داشتني باشيد.

فرخنده پيش از عبور از مرزهاي كشور و فتح قاره ها ، كار خود را در زمينه توليد مارك بيسكويت با ساخت اجاق گاز ديواري و خريد و نصب چندين چاپگر بيسكويت در كارگاهي در خيابان مسجد سيد سيد اصفهان آغاز كرد. مرحله جديد فعاليت هاي آن با توليد نسل جديد و متفاوت محصولات آغاز شده است ، و هميشه يكي از عناصر جدايي ناپذير فرهنگ مصرف كننده ايراني بوده است.

اين روند فقط 60 سال پيش با مرحوم حاج عبدالله واعظ شوشتري ، كارخانه كارآفريني و بيسكويت در اصفهان آغاز شد و اكنون با روياي ظهور و تداوم يك مارك جهاني ايراني در اوايل دهه 1400 در دسترس همه قرار دارد.

با نگاهي به يادداشت هاي اين مارك اصفهاني ، فرخنده نشان مي دهد كه چندين نقطه عطف در توسعه محصول بيسكويت وجود دارد. به عنوان مثال ، در سال 2005 فرخنده سبد محصولات خود را متنوع كرد ، براي اولين بار يك محصول جديد را به بازار عرضه كرد ، خطوط توليد جديدي را با تكنولوژي آلمان و تجربه ايراني راه اندازي كرد و سياست هاي جديد توليد را در انبه و كاپوچينو Petitbour و Petit Vanilla راه اندازي كرد. بيسكويت كاكائو ، آرد جو ، كنجد و محصولات بيسكويت زعفراني سال مهمي براي فرخنده بوده است.

متمايز كردن فرخنده با حدود 60 محصول در وزن ها ، اشكال و طعم هاي مختلف در نقاط مختلف جهان ، عرضه نسل جديد محصولات اين برند نيز نقطه عطفي است.

منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.