بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند . مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات …
منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد https://kordavar.ir/بيسكويت-فرخنده-گروه-جديدي-از-محصولات-ت/ كردوار نيوز Tue, 15 Jun 2021 11:29:14 0000 اخبار اقتصادي https://kordavar.ir/بيسكويت-فرخنده-گروه-جديدي-از-محصولات-ت/
بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند . مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات …
منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد
بيسكويت فرخنده در پاسخ به خواسته ها و انتظارات مشتريان وفادار و تغيير مداوم سليقه مصرف كننده ، طبيعي است كه اين شركت براي اولين بار در آستانه 60 سالگرد توليد بيسكويت سه دانه و چهار شهد در كشور راه اندازي كند .
مارك فرخنده ضمن بررسي تاريخچه و پيشرفت اين برند در سبد محصولات خود ، اين محصول جديد را ارائه مي دهد و نشان مي دهد كه يكي از نقاط قوت اين شركت كه رمز ثبات و رقابت است ، هميشه معطوف به محتوا است. سبد محصولات است.
گروهي از محصولات جديد ارائه شده توسط كوكي هاي خوب، طبق معمول ، با همان اصالت و سليقه ، اما با تكيه بر عناصري از قلب طبيعت ، با افزودن ويژگي هاي منحصر به فرد ، 4 شهد و 3 نام به نام طراحي ، توليد و فروش ارائه شد. مطلوب براي همه اعضاي خانواده و گروه هاي سني.
به گزارش روابط عمومي برند فرخنده ، توليد 4 شهد و 3 كلوچه دانه اي به اين دليل اتفاق افتاده است كه مشتريان ثابت فرهنده مي خواستند اين محصولات در سبد محصولات فرهنده باشد و هميشه خالي باشد. نام تجاري ذكر شد
با پاسخ دادن به تغيير سلايق در نسل جديد ، طبيعي است كه مشتري مداري را حفظ كنيم و سعي در تأمين حداكثر نيازهاي مشتري داشته باشيم ، كه اين امر به خوبي از كارنامه 60 ساله بيسكويت هاي فرهنده قابل مشاهده است. شرايط ، نقش و موقعيت مشتري مداري زياد است و اين محصول جديد با در نظر گرفتن اين نگرش از نظر سلامتي ، مقوي و كيفيت به گروه بزرگي از محصولات مفيد اضافه شده است.
البته محصولات فرخنده به دليل ويژگي هاي طبيعي كه دارند ، يك ميان وعده پرانرژي و سالم براي همه است ، كه در مورد محصولات جديد فرخنده نيز صادق است و يك ميان وعده بسيار قوي و سالم به ويژه براي خانم ها است.
يكي از مشخصه هاي شصت سال فعاليت بيسكويت فرخنده حساسيت آن به سلامتي و طبيعي بودن مواد اوليه آن بوده است.
محصول جديد فرخنده همانطور كه از نامش پيداست شامل چندين ماده سالم و طبيعي از چهار تا سه شهد است كه محتواي اصلي اين محصول است. از جمله اجزاي محصول جديد فرخنده مي توان به موارد زير اشاره كرد:
- شهد شيرين و خرما كاملاً طبيعي
- آنگور
- توت
- شكل
- دانه جو مغذي و پر انرژي (به صورت پوسته)
- رد گندم
- آرد برنج
- دارچين
- بذر گشنيز
- كيميون
- شويد و …
نكته مهم اين است كه فقط از مخلوط ادويه جات طبيعي و شهد استفاده شده است تا عطر و طعم مطبوعي به اين محصول اضافه شود و از هيچ اسانس استفاده نشده است. علاوه بر اين ، از مزاياي سلامتي اين محصول مي توان به استفاده از چربي غير ترانس ، 50٪ قند كمتر ، 20٪ چربي كمتر ، 9 برابر آهن و 2 برابر فيبر گياهي اشاره كرد.
بسته بندي و طراحي عنصر متمايز
بيسكويت فرخنده با رويكردي متفاوت و خاص در توليد محصولات جديد به عنصر بسته بندي توجه زيادي كرده است. جالب اينكه مخاطبان و مشتريان بيسكويت هاي فرخنده اخيراً شاهد كمپين بزرگي از اين برند در زمينه بازطراحي و عناصر بصري و برندسازي مجدد كليد در سازوكار اين شركت بوده اند.
بسته بندي كاملاً جديد و شيك محصولات جديد كه كاملاً مدرن ، پيشرفته و متفاوت از ساير بسته بندي هاي مشابه محصول در بازار است ، نشان مي دهد كه حتي براساس محصولات قديمي فرهونده ، بر اساس سياست معمول اين برند بنا شده است. در 6 دهه گذشته ، ابتكار عمل در طراحي و بسته بندي محصولات بسيار جدي است.
تفاوت بارز در بسته بندي محصولات جديد شامل طراحي ابتكاري ، عملكرد خوب ، قرار دادن كلوچه ها در سلفون سه رقمي شفاف و باز و بسته شدن آسان است.
شكي نيست كه بيسكويت هاي فرخنده توليد نسل جديدي از محصولات را براي ايجاد سطح بسيار بالايي از رقابت آغاز كرده اند و حداقل مانند چهار دهه گذشته ، اين محصولات جديد كه محصولات آنها با زندگي مردم در هم آميخته است ، قفسه هاي فروشگاه را آراسته مي كنند. . براي خانواده هاي ايراني باشيد و علاوه بر نوستالژيك ، براي نسل جديد جذاب و دوست داشتني باشيد.
فرخنده پيش از عبور از مرزهاي كشور و فتح قاره ها ، كار خود را در زمينه توليد مارك بيسكويت با ساخت اجاق گاز ديواري و خريد و نصب چندين چاپگر بيسكويت در كارگاهي در خيابان مسجد سيد سيد اصفهان آغاز كرد. مرحله جديد فعاليت هاي آن با توليد نسل جديد و متفاوت محصولات آغاز شده است ، و هميشه يكي از عناصر جدايي ناپذير فرهنگ مصرف كننده ايراني بوده است.
اين روند فقط 60 سال پيش با مرحوم حاج عبدالله واعظ شوشتري ، كارخانه كارآفريني و بيسكويت در اصفهان آغاز شد و اكنون با روياي ظهور و تداوم يك مارك جهاني ايراني در اوايل دهه 1400 در دسترس همه قرار دارد.
با نگاهي به يادداشت هاي اين مارك اصفهاني ، فرخنده نشان مي دهد كه چندين نقطه عطف در توسعه محصول بيسكويت وجود دارد. به عنوان مثال ، در سال 2005 فرخنده سبد محصولات خود را متنوع كرد ، براي اولين بار يك محصول جديد را به بازار عرضه كرد ، خطوط توليد جديدي را با تكنولوژي آلمان و تجربه ايراني راه اندازي كرد و سياست هاي جديد توليد را در انبه و كاپوچينو Petitbour و Petit Vanilla راه اندازي كرد. بيسكويت كاكائو ، آرد جو ، كنجد و محصولات بيسكويت زعفراني سال مهمي براي فرخنده بوده است.
متمايز كردن فرخنده با حدود 60 محصول در وزن ها ، اشكال و طعم هاي مختلف در نقاط مختلف جهان ، عرضه نسل جديد محصولات اين برند نيز نقطه عطفي است.
منبع: سايت كردوار نيوز
بيسكويت فرخنده گروه جديدي از محصولات تازه خود را معرفي كرد
- ۵ بازديد
- ۰ نظر