سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: هيچ نگراني از طرف مردم وجود نداشته باشد كه فقط در صورت پايان مكالمه با اعزام كننده و مجري اورژانس ، آمبولانس اعزام شود و اين درخواست ارسال شود. مجتبي خالدي در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، چرا گاهي صحبت با اپراتور و نماينده اورژانس با مشتريان اينقدر طولاني …
چرا گاهي مكالمه با اپراتور اورژانس زمانبر است؟ https://dibarooz.ir/چرا-گاهي-مكالمه-با-اپراتور-اورژانس-زما/ ديباروز Fri, 19 Mar 2021 08:39:09 0000 علمي و پزشكي https://dibarooz.ir/چرا-گاهي-مكالمه-با-اپراتور-اورژانس-زما/ سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: هيچ نگراني از طرف مردم وجود نداشته باشد كه فقط در صورت پايان مكالمه با اعزام كننده و مجري اورژانس ، آمبولانس اعزام شود و اين درخواست ارسال شود. مجتبي خالدي در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، چرا گاهي صحبت با اپراتور و نماينده اورژانس با مشتريان اينقدر طولاني …
سخنگوي سازمان اورژانس كشور گفت: هيچ نگراني از طرف مردم وجود نداشته باشد كه فقط در صورت پايان مكالمه با اعزام كننده و مجري اورژانس ، آمبولانس اعزام شود و اين درخواست ارسال شود.
مجتبي خالدي در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ، چرا گاهي صحبت با اپراتور و نماينده اورژانس با مشتريان اينقدر طولاني مي شود و آيا لزوماً پس از قطع تماس تلفني آمبولانس براي مشتريان ارسال مي شود يا خير؟ وي گفت: “وقتي مشتري با بخش اورژانس تماس مي گيرد ، مسئولين آن پرستاران و پزشكان محترم هستند.”
وي ادامه داد: “از آنجا كه تماس طبق الگوي غربالگري تلفني برقرار مي شود ، از مردم سال مي شود.” در هر قسمت از اين پروتكل ، قسمتهايي با توجه به پاسخ تماس گيرنده وجود دارد كه بسته به شرايط بحراني بيمار ، دستور ارسال آمبولانس اعلام مي شود.
الخالدي افزود: “از اين قسمت مكالمه به بعد ، س questionsالات مطرح شده توسط نيروهاي اورژانس فقط براي متخصصان پرستاري است تا تماس گيرنده را راهنمايي كنند تا اقدامات اوليه را تا رسيدن بيمار انجام دهد.”
وي گفت: “بنابراين مردم نگران نباشند كه آمبولانس فقط در صورت پايان گفتگو با اعزام كننده اورژانس ارسال شود.” در هر قسمت از تماس ، اگر اپراتور تصميم بگيرد كه آمبولانس بايد اعزام شود ، درخواست ارسال مي شود و در همان زمان ، آمبولانس زميني نيز ارسال مي شود.
انتهاي پيام
- ۱۱ بازديد
- ۰ نظر